onsdag 8 april 2015

Fotoshopen




Som några av er kanske har sett så har jag en banner i högermenyn som heter "Fotoshopen". Fotoshopen är en annan blogg som jag har där jag säljer fototavlor. Fotografering har varit ett stort intresse i flera år och för ett tag sedan lanserade jag min egen lilla enkla shop där jag nu säljer mina fotoalster. Det är framförallt tänkt som ett sätt att försöka få lite extra intäkter till och kunna finansiera adoptionen av ett syskon till Viggo. Så pengarna vi får in för försäljningen går oavkortat till sparandet till adoptionen.

Det finns flera olika motiv och teman, både i färg och svartvita. Som standard säljs de i storlekarna 20x30 cm och 30x40 cm men om du skulle önska foton i någon annan storlek så kontakta mig. Fotona trycks vid ett professionellt fotolabb och går att få på matt eller blankt fotopapper.

Hoppas att du hittar något foto du gillar och tipsa gärna familj och vänner! Till Fotoshopen >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar